Egyszarvu szerint..

Minden mi új, minden mi jó :) (szerintem)

Utolsó kommentek

Linkblog

Rovatok

2009.04.25. 15:37 Egyszarvu

Linedance -Egy újabb szerelem :)

Ha hirtelen nem ugrana be egyből valakinek, hogy mi is az a linedance, akkor egy kis segítség: Amerikai filmekben ha betérnek a szereplők egy kocsmába, akkor ott biztosan country zene szól és a statiszták szépen ugyan azt a koreográfiát táncolják :)

Mint számomra a február végén tartott Linedance Fesztiválon kiderült, hogy Magyarországon is elég nagy tábor szeret country zenére szórakozni. A fesztiválon kaptam egy rakás névjegykártyát mindenféle Linedance kluboktól, és a Footloose elnevezésűt választottam (persze a nevük elég megkapó volt :P), akik Pomázon szokta összegyülni minden héten pénteken az Udvaros csárdában.

Első alkalommal mi, mint újonnan érkezők mindenféle információval lettünk ellátva a tánccal meg a klub hagyományaival is, és 1-2 táncot meg is tanultunk.

A 3 legjobb dolog a linedanceben szerintem:

-Egy-egy country számra egy-egy koreográfia van, így a világon bárhol egy bizonyos számra ugyan azt fogják táncolni, mint mi itthon!

-Abszolút kortalan tánc, a tíz évestől a hatvanon felüliig minden életkor képviselteti magát

-Az ottlévől mind szeretik a country zenét, és a többség rendesen western kalapban, csizmában, övvel, kockásinggel, cowboy nyakkendővel van felszerelkezve :)

Jó hír az érdeklődőknek: Május 1-én már 16:00-tól indul a linedancelés, óránként bemutatóval és tánctanítással! Nem kell aggódni a táncok egyszerűek, könnyen tanulhatóak. Idáig 4 alkalommal voltam, és most számoltam össze, hogy már 10 táncot tudok! :) Bővebb infó a linedance.hu címen!

Kis kedvcsináló :) -Ezt is táncolhatod Pomázon!

Szólj hozzá!

Címkék: zene amerika usa western magyarország country tánc dance pomáz jackson tanc alan linedance sortánc


A bejegyzés trackback címe:

https://egyszarvu.blog.hu/api/trackback/id/tr91085857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása