Egyszarvu szerint..

Minden mi új, minden mi jó :) (szerintem)

Utolsó kommentek

Linkblog

Rovatok

2008.05.09. 09:39 Egyszarvu

Superhero movie és Drake Bell



Már a képből is látszik, hogy ez a  film megint egy óriási baromság!  Minden esetre azért szórakoztató is, persze csak azoknak, akik látták a Spiderman-t, az X-Men-t a Fantasztikis 4-est, és az összes többi szuperhősös-világmegmentős filmet.. A filmmel csak az a kicsi gondocska, hogy ezek a poénok bármelyikünk fejéből kipattanhattak volna, mert nem igazán kreatívak, de mint már írtam, azért szórakoztató :)

Nekem Drake Bell miatt volt érdemes megnézni (ő a főszereplő, Dragonfly), mivel még mozivásznon nem találkoztam vele. Főként a Nickelodeonon láttam (amíg még volt..): Amanda Show, Drake & Josh, valamint egy gyerekkori szerepét John Cusack mellett valami westernben. Drake amúgy énekes/gitáros is, amolyan tini punk/rock/pop zenét nyom, nem rossz, bár nem is annyira egyedi.. Persze a stáblista alatt az ő száma szól :)

Itt egy egész jó klipp/szám Drake Belltől, írjatok róla véleményt!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://egyszarvu.blog.hu/api/trackback/id/tr1460995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása