Egyszarvu szerint..

Minden mi új, minden mi jó :) (szerintem)

Utolsó kommentek

Linkblog

Rovatok

2008.10.28. 12:46 Egyszarvu

Egy kis személyes

Ugyan nem akartam ilyen jellegű bejegyzéseket készíteni, de azért annyit írnom kell, hogy nem, nem ütött el egy kamion, nem mentem külföldre, nem törött el a kezem, egyszerűen csak hangulatmber vagyok, és vannak időszakok, amikor azokara a dolgokra, amit amúgy szívesen csinálok, rá sem tudok nézni. Így az írást is abbahagytam egy ideje, de most újra itt vagyok. :)

Ennyi

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://egyszarvu.blog.hu/api/trackback/id/tr21736215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása