Egyszarvu szerint..

Minden mi új, minden mi jó :) (szerintem)

Utolsó kommentek

Linkblog

Rovatok

2012.04.03. 00:32 Egyszarvu

Trónok harca 2. évad - első benyomás

 Ülhettem én is a Vastrónon a HBO premier előtti vetítésén :) A fejem azért nem gonosz, mert egy királynő ne ijessze el a népet :P

Az eddigi 2 részről:

Hááááát. Az első rész nekem nagyon kesze-kusza volt. Voltunk itt is egy kicsit, meg ott is. Mutattak újat is meg régit is. A végén meg várjuk is a folytatást, meg nem is..

Na de a második rész az már visszatért az előző évadban megszokott izgalmakhoz. Igaz, jobban eltér a könyvtől, mint ahogy számítottam rá, de éppen ezért sikerült a végén meglepni bennünket olyan WFT! véggel, hogy én is csak néztem, hogy ebből most mi lesz... Már csak 2 hét, és kiderül, addig meg beleőszülök, az biztos!

Szólj hozzá!

Címkék: game hbo of harca thrones trónok vastrón


A bejegyzés trackback címe:

https://egyszarvu.blog.hu/api/trackback/id/tr564360229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása