Egyszarvu szerint..

Minden mi új, minden mi jó :) (szerintem)

Utolsó kommentek

Linkblog

Rovatok

2009.04.17. 17:38 Egyszarvu

GUITAR IDOL 2009 -Magyar fiú a döntőben

Bevallom, én még nem hallottam erről a versenyről, de állítólag az egyil legnevesebb gitáros verseny. A nevezések online zajlottak, a jelentkezők videón küldék el a "versenyszámukat", majd a rengetek jelentkező közül 120-an jutottak az elődöntőbe.

Pálfi András 21 éves Pécsi gitáros is ott van, méghozzá ha jólszámoltam a szavazás jelenlegi állása szerint az első 20-ban. Ő az egyetlen magyar versenyző, segítsünk neki azzal, hogy rá szavazunk! (hehe, én voltam a 100. szavazat :P)

Itt a videója:

És itt tudtok regisztrálni és szavazni rá: http://www.guitaridol.tv/online_final/entry/cutting_edge

Szólj hozzá!

Címkék: zene internet gitár magyar verseny


A bejegyzés trackback címe:

https://egyszarvu.blog.hu/api/trackback/id/tr811071263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása