Egyszarvu szerint..

Minden mi új, minden mi jó :) (szerintem)

Utolsó kommentek

Linkblog

Rovatok

2011.06.25. 20:10 Egyszarvu

Epic a Trónok harca

Nincs mese, be kell vallani ez a sorozat kivétel nélkül, bárkiben függőséget okoz.

Részemről sem a sorozatot hirdető vastrónos-seanbeanes plakát, sem a barátoktól és ismerősöktől érkező "NÉZZED!" nem keltette fel eléggé az érdeklődésemet, hogy nekiálljak.

Aztán valami történt, olvasom, hogy az HBO magyarázkodik, a fél nézősereg kiakadt, és nem akarja tovább nézni, és az egész világ utál egy kis szőke ficsúrt. Na jól van, mondom, essünk neki.

A sorozat olyan szinten magával rántó erejű, hogy az hihetetlen. Megérte az az iszonyat mennyiségű pénz, amit az HBO belefeccölt, és az is, hogy egy ilyen remek alapanyagot úgy sikerült megfogniuk, hogy sem az ősrajongók, sem az újoncok nem találnak benne kivetnivalót. Én új rajongóként, nem ismertem a sztorit, de miután végignéztem a 10 részt, és nekiláttam a könyveknek, mintha a film forgatókönyvét olvastam volna vissza. A legkönyvhűbb adaptáció, amit valaha láttam! És az egyik legjobb fantasy abból a fajtából, ahol nem a varázslóké és a varázslényeké a főszerep (egyenlőre?), hanem különböző területen élő nemesi házak közti kis- és nagy árulások, titkok, szerelmek, gyerekek, fattyúk, lovagi viadalok, intim jelenetek, gyilkosságok, harcok a mozgatórugók.

Egy valamit azonban tényleg meg kell fogadni George R.R Martin olvasása közben: NE SZERESS MEG SENKIT! Mert senkit nem érezhetsz biztonságban, nem ússza meg  a kedvenc főhősöd csak azért, mert úgy tűnik nagy szerepe van..

Aki nem szeretne várni a következő évadra még kb 1 évet, annak javasolnám az olvasás megkezdését, viszont a könyvek beszerzésénél résen kell lenni. Szerncsésen sikerült 1 hete megrendelnem bookline-ról az 1. és 3. kötetet. Átvételkor láttam, hogy kb a rendelések 1/3-át a Trónok harca teszi ki :) Másnap már egyik rész sem volt rendelhető. Közben megtaláltam neten a 2. részt, Alexandra.hu-ról rendeltem meg, de következő nap, már ott sem lehetett kapni. Úgy néz ki, hogy az újranyomott verziók 2011.07.15-én fognak megjelenni, ajánlatos előjegyezni őket! Olvasásra fel, és itt egy kis kedvcsináló video, ami teljesen spoilermentesen ad ízelítőt a sorozatból.

 

WINTER IS COMING!

Szólj hozzá!

Címkék: ajánló sorozat game könyv of harca thrones trónok


A bejegyzés trackback címe:

https://egyszarvu.blog.hu/api/trackback/id/tr653014490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása