Egyszarvu szerint..

Minden mi új, minden mi jó :) (szerintem)

Utolsó kommentek

Linkblog

Rovatok

2008.04.28. 02:07 Egyszarvu

Az első

Kedves mindenki!
Ez az első blogom, úgyhogy kicsit izgulok, milyen lesz, de igyekszem minden oyasmiről írni, ami titeket érdekelhet. Persze nagyrészt a saját érdeklődési köreimnek adok helyet, de ez nem egy személyes blog akar lenni.
Amikről olvashatsz itt (vagy tervezem):
1. Filmek: Imádom a jó filmeket, így olvashatsz filmajánlókat, valamint néhányszor egy hónapban járok sajtóvetítésekre, így ezekről is "tudósítok" majd.
2. Programajánlók, beszámolók: Olyan programokat fogok ajánlani, amik szerintem érdekesek, és különlegesek, vagy egyszeri alkalmak, amikről nagyon nem kéne lemaradnod. A beszámolók pedig azokról a programokról készülnek, amikre én is eljutottam :)
3. Könyvek: Már olvastam, most olvasom, olvasni fogom ---> Olyan könyvek ajánlója, amik az el-kell-olvasni kategóriába tartoznak. Szerintem.
4. Színészek: Van néhány színész, akikkel kiemelten fogok foglalkozni. Többnyire Magyarországon nem annyira ismert fiatal színészekről van szó, akikről olvashatsz majd biográfiát, filmográfiát, filmajánlót és érdekes híreket (de nem fogok magánéletezni).
5. Sorozatok: Nem tagadom, sorozatfüggő vagyok, de csak a jó sorozatokra szoktam rá. Ezekről is majd olvashatsz egy-egy ajánlót vagy valami ütős hírt(ha lesz).
6. Hasznosságok: Olyan honlapok, cikkek ajánlója, amik valamiért hasznosak.
7. Misztikusságok: Egyértelmű, de a rend kedvéért -olyan cikkek, hírek, amik nem szkeptikusok kedvencei :P
8. Képek: Pl cuki, vagy izgis képek!

Szóval ezek vannak tervben, igyekszem mindet megvalósítani! Mindennemű kritikát, észrevételt, dícséretet szívesen fogadok!

1 komment

Címkék: hírek első


A bejegyzés trackback címe:

https://egyszarvu.blog.hu/api/trackback/id/tr61444793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VVega · https://debugme.eu/ 2008.05.03. 19:58:05

Érdeklődve várom az első filmkritikát :)
Sok sikert!
süti beállítások módosítása