Egyszarvu szerint..

Minden mi új, minden mi jó :) (szerintem)

Utolsó kommentek

Linkblog

Rovatok

2008.04.29. 08:23 Egyszarvu

A vámpírok démoni mestere - Darren Shan

A megjelent rajongók számából ítélve nem csak én voltam kíváncsi Darren Shanre, az imádott Vámpír könyvek és a Démonkönyvek szerzőjére. Ugyan 3 éve volt Magyarországon, de akkor egyéb elfoglaltságok miatt nem tudtam ott, lenni, most viszont sokakkal együtt türelmetenül vártuk, hogy eljöjjön a NAP.

Tovább >>

2 komment

Címkék: esemény foto beszámoló ember


A bejegyzés trackback címe:

https://egyszarvu.blog.hu/api/trackback/id/tr14446464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tris 2008.05.10. 22:27:51

Ő lenne Darren Shan???:D Fúúú, egyáltalán nem ilyennek képzeltem... No de mindegy, aranyosak vagytok együtt.:D
Ja, ha már ilyen filmkritikussá léptél elő, érdekelne, láttad-e a Vasembert, és érdemes-e látni. IMDB szerint üt, de azért IMDB okszor téved.:P

Egyszarvu 2008.05.10. 22:47:48

Köszi!
Figy Tris, én nem vagyok oda a szuperhősös filmekért, de Vasember kifejezetten tetszett. Gondoltam, hogy írok arról is, de azt már annyira sok helyen kivesézték.
Mondjuk nálunk a moziban csak magyar szinkronnal adják, és kicsit vicces volt megtudni, hogy annál a részben a filmben, amikor az egyik szereplő azt mondja, hogy "nem értem, mert lengyelül beszél" és gagyogott valamit utána lenygelül, az eredetiben magyarul beszélnek :P
Amúgy a zene is tök jó, AC/DC számmal kezd, és tényleg, még nekem akcióésvilágmegmentősfilmellenző egyénnek is tetszett!
süti beállítások módosítása