Egyszarvu szerint..

Minden mi új, minden mi jó :) (szerintem)

Utolsó kommentek

Linkblog

Rovatok

2009.05.20. 23:40 Egyszarvu

Bluegrass van

Állítja az Acousticure zenekar a napokban megjelent lemezük címével. Úgy érzem szerencsés vagyok, hogy ismerhetem a zenekart, és azért is, mert én tervezhettem a CD borítójukat. Annak, aki szereti a bluegrasst vagy a countryt bátram merem ajánlani a korongot, de azoknak is érdemes belehallgatni, akik még nem hallottak a zenekarról, nem ismerik a műfajt vagy csak szimplán szeretik a jó és igényes zenéket. Az az igazság, hogyha valaki nem hallott az Acousticure-ról, az nem csoda, valahogy nálunk még azt is kifelejtették a sajtóból (leszámítva néhány online újságot), hogy a fiúk a 2008-as hollandiai Európai Bluegrass Fesztiválon (EWOB) elhozták az első díjat. És ez azzal is együtt jár, hogy idén ősszel ők képviselik Európát a Nashville-i „világbajnokságon”.

3 szám már meghallgatható a zenekar MySpace profilján, a CD-t pedig itt tudjátok megvenni. :)

Koncertekről, akit érdekel szívesen értesítek, csak küldjetek e-mailt nekem!

 

Szólj hozzá!

Címkék: zene cd country bluegrass acousticure


A bejegyzés trackback címe:

https://egyszarvu.blog.hu/api/trackback/id/tr791134604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása