Egyszarvu szerint..

Minden mi új, minden mi jó :) (szerintem)

Utolsó kommentek

Linkblog

Rovatok

2011.05.23. 23:25 Egyszarvu

Visszatértem

2011. május 20-án eszembe jutott az elfeledett blogom. Gondolom nem véletlenül, mert ahogy visszaolvasgattam, pontosan 2 éve írtam az utolsó posztot. Valószínüleg akkor kaphatott el a facebook, mert egyszerűen átszoktam az üzenőfalra irogatásra, és megelégedtem a néhány sor, mondat, szó! kíséretével kirakott videókkal, képekkel. Ez van, tényleg úgy fogunk beszélni lassan, mint Köbüki, mert ki fog a mai világban akár több bekezdést is elolvasni? :)

Nohát neki látok újra, hogy megosszak itt mindenféle csemegét, legyen szó koncertről, filmről, sorozatról, színészről, könyvről, vagy érdekes képekről (mert ez utóbbi mostanában annyira közkedvelt, hogy egész blogokat szentelnek nekik...)

Üdvözlök Mindenkit újra az egyszarvúk között! :)

Szólj hozzá!

Címkék: én


A bejegyzés trackback címe:

https://egyszarvu.blog.hu/api/trackback/id/tr42927585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása